maanantai 26. toukokuuta 2014

Self Control


Mä olen ihminen joka tykkää siitä että tietää missä mennään. Ei mun tarkalleen tarvitse kaikkea tietää etukäteen, mutta jonkunlainen tuntuma pitää olla. Yllätyksiin sopeudun helposti. Mutta se, että olen täysin tiedottomana ja jonkun muun armoilla tekee mun olon epämukavaksi. Ja se että mä tiedän että olen rajoittunut, niin koitan rikkoa sen.



Mä olen aikoinani opiskellut kampaajaksi sen takia, koska sitä ennen kun kävin kampaajalla en saanut mitä halusin. Se teki mulle epämukavan olon. Joku koski mun hiuksiin enkä edes saanut mitä halusin. Mun piti selvittää oliko kyse siitä, että ulosantini oli huono. Vaiko oliko kenties pyytämäni mahdoton toteuttaa. Vai jotain muuta.



Siitä lähtien mä olen koskenut itse omiin hiuksiini tai ollut siitä vastuussa. No okei, se on kotioloissa melkoinen luuta, enkä mä sitä kihartele ja laittele karva kerrallaan. Mutta se on oltava aina kuitenkin omannäköinen. Mä luotan että ymmärrätte mitä tarkoitan. Underground Model 2014 kuvauksissa tein ekaa kertaa sen, mitä en oo koskaan tehnyt. Mä annoin hiukseni muitten käsiin. Minä tein sen! MINÄ!! Yksi haaste on selätetty ja olen taas hurjan rohkea ihminen! Supersankari! Alankin kulkemaan trikoissa ja viitassa. Anteeksi mielikuva. (Underground model 2014 kisan järjestäjät pesevät kätensä tämän blogikirjoituksen aiheuttamista mielenterveysvaurioista)




Vaihdoin muuten puhelinta äsköttäin. Mun uudessa puhelimessa on semmoinen kauniit kasvot-kuvaustoiminto. Mä oon kokeillut sillä ottaa selfieitä, mutta se ei toimi. Joka kerta kuvissa ei oo kauniita kasvoja. Paska puhelin. Palautan.

Näihin tunnelmiin ja kauniisiin kasvokuviin... 
ENJOY!


 Divina - The Superhero

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti