perjantai 16. toukokuuta 2014

Minorea Wasara



1. Minorea Wasara

2. 24v

3. Jyväskylä

Photo: Heidi Järvi Photography


4. Mitä harrastat?

Cosplayta, vapaapalokuntaa, improvisaatioteatteria, tulitaiteita, sirkustaiteita, kuntosalia,vapaaehtois isosiskoilua ja laitesukellusta





.5. Kerro ulkonäöstäsi / tyylistäsi. Onko tyylisi muuttunut paljon viime vuosina?

Tyylini on vaihteleva päivän ja mielialan mukaan. Voin yhtenä päivänä olla vaaleanpunaisessa ja röyhelössä vaeltava pastellilolita, kun toisena päivänä voin olla irokeesi päässä vaeltava goottipunkkari. Olen oppinut tässä viime vuosina käyttämään vaaleita sekä räikeitä sävyjä ja olen löytänyt myös tyttömäisen puolen itsestäni. Pidän nykyään enemmän hameista kuin housuista.

6. Kerro kolme asiaa ulkonäössäsi johon olet tyytyväinen.

Pidän silmistäni, huulistani sekä rintalastasta, jossa minulla on tatuointi ja microdermal lävistyskoru.


7. Mikä on negatiivistä sinussa?

Tälle naurettiin kun sanoin, etten pidä jenkkakahvoistani tai paksuista käsivarsistani. Joten vastataan, että inhoan pitkävihaisuuttani. Jos olen pahoittanut mieleni todella pahasti, muistan sen kymmenen vuoden kuluttuakin. Pikkujutut saatan taas unohtaa parissa tunnissa.

8. Millainen persoona olet?

Räjähtävä, olen joko täysillä mukana tai sitten en ole ollenkaan. Teen usein niitä juttuja selvin päin, mitä muut tekevät humalassa. Tykkään kokeilla aina kaikkea uutta, jännittävää ja outoa.

9.Ketä ihailet tyylillisesti

:Olen huono ihailemaan ketään, pidän monien vaihtoehtopukeutujien tyylistä. Minua kuitenkin inspiroi mm. kaksi ystävääni Päivi ja Satu (http://kc.vuodatus.net/)10. Onko sinulla mallikokemusta?On jo jonkin verran, lähinnä harrastuspohjalta, mutta muutama pienempi ”aito” keikkakin löytyy joukosta. Sivuni löytyvät täältä: https://www.facebook.com/minoreawasara?fref=ts




11.Mitkä asiat elämässäsi on tärkeitä?
Perhe (mies ja karvaiset lapseni), vapaa-aika ja oma pää. Liika kahlitseminen ei toimi, minulla täytyy olla myös omaa vapautta toteuttaa itseäni.

12.Miksi haluat malliksi?


 Se on irtautumista arjesta, voin olla hetken joku muu jossain muualla. On myös hauska haastaa itseään erilaisissa kuvauksissa. Peruukilla, meikillä ja vaatteilla saa ihmeitä aikaan!


13. Missä näet itsesi olevan 2vuoden  , entäs 5vuoden päästä?
 Arkielämässä sekä mallina.

Tottakai Undergroundin seuraavana mallikasvona (;

14. Mikä on paras kehu/kohteliaisuus jonka olet saanut?

Japanissa käydessäni pieni tyttöjoukko ilmoitti minulle haluavansa seurustella kanssani, koska olin niin söpö. Tämä on jäänyt minulla todella hyvin mieleen.


15. Jos sinusta on tulevaisuudessa kirjoitettu seiskaan Kääk! - juoru, miten reagoit?


Riippuen juorusta, varmaan nauraisin itseni kipeäksi ja levittelisin sitä kavereilleni.
16. Jos sinusta olisi seiskassa Kääk! Juoru,mitä juorun aihe koskee?


Varmaan salarakasta, joka on nainen. Jostain syystä vedän nykyään naisia puoleeni, vaikka olen hetero. Sinkut mieskaverini eivät arvosta tätä piirrettä.


17.Miksi juuri Sinä olisit Underground Model 2014?


Olisin värikäs ja muuntautuva persoona, monta mallia yhdessä paketissa! Minusta saa tyttömäisen viattoman kuin myös kapinoivan räyhänhengen. Pystyn myös hoitamaan maskeerauksen ja kampauksenteon itse, ei tarvitse erikseen palkata siihen lisätyövoimaa. Olen myös aina avoin uusille ideoille! (voin esim. käräyttää kuvauksissa itseni ja kuvaajan, onhan sekin jotain uutta?) 

x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti