torstai 16. heinäkuuta 2015

Pauliina: Viime hetkien fiilistelyä...

Minä olen seikkailija peloton, nuori nainen ja hyvin levoton. Tahdon nähdä maailman jokaisen kolkan, tuntemattomille soittaa kissanpolkan. Tahdon tavata tuttuja, kertoa heille hölmöjä juttuja. Tahdon väittää nähneeni auringon nauravan ja kuulleeni kuun taivaalla laulavan. Vaikka ihmiset katsovat minua kieroon, aion minä vain nauraa ja hymyn laittaa kiertoon. 
On tämä kesä kuitenkin ollut seikkailuistani suurin, empä olisi arvannut mitä tapahtuu, kun Underground Model kisasta kuulin. Vaikka kerkesinkin epäröidä hetken, päätin kuitenkin aloittaa tästä uuden seikkailu retken. Reppuuni pakkasin rohkeutta, pienen ripauksen rakkautta ja niimpä minä päätin lähteä, etsimään kirkkainta tähteä.
Nyt kuitenkin alkaa olla hoppu, koska pian koittaa viikonloppu. Pienet perhoset vatsassani lentää, jännitys jo hieman  puristaa kenkää. Pian olemme lavalla ja pidämme hauskaa sillä tavalla, että jokainen kilpasisareni muistaa, kuinka elämä korvaan kuiskaa; olet upea tässä ja nyt, hyvä että olet tähän kisaan mukaan lähtenyt!

-Pauliina-

P.s. Miä olen isosti kiitollinen kaikille, tämä on ollut upea seikkailu, nähdään viikonloppuna. Pusuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti