tiistai 7. heinäkuuta 2015

Elämäni nuorin vaikuttaja



Mietin tätä aihetta noin viikon verran, sillä asioita, ihmisiä, tapahtumia ja eläimiä on paljon jotka ovat minua jollain tapaa koskettaneet elämäni aikana. Päätin kuitenkin valita yhden aiheen, sillä muuten tästä tulisi romaani.  Asia joka koskettaa tuo mieleeni yleensä surullisen tai muuten negatiivisen aiheen(en tiedä miksi), mutta tällä kertaa käänsin sen positiiviseksi.


Valitsin aiheekseni kummipoikani Roopen. Poika tuli ensimmäisenä mieleeni, koska kun olen Pieksämäellä Underground Model 2015 finaalissa tämä herra viettää kotonaan 1-vuotis syntymäpäiviään :) Olen pojan kummitäti sekä täti. Minulla on kaksi siskoa, jotka ovat minulle todella tärkeitä sekä parhaita ystäviäni. Kenelläkään meistä ei ole ollut lapsia ennenkuin tämä herra syntyi, siksi Roope on myös minulle todella tärkeä. Olihan se tietysti myös outoa, mielestäni olimme vasta 15- vuotiaita ja yhtäkkiä puhutaan äideistä ja tädeistä :D  Roopen kanssa olen tekemisissä lähes viikottain. Hän on yksi niistä harvoista, joka saa minut nauramaan vedet silmissä joka ikinen kerta. Poika on niin positiivinen, että nauraa ja ilmeilee aina vaan. Roope on ainutlaatuinen poika ja olen onnellinen, että saan olla osana hänen elämäänsä :)



- Saara Salmi -

Tässä muutamat kuvat Roopesta: 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti