perjantai 16. toukokuuta 2014

Betty Borderline

B. Borderline esittäytyy! ;)
Oon 27v Tamperelais nainen, harrastuksiin kuuluu lähinnä vaan live-keikoilla käyminen ja biletys siinä sivussa. Lähinnä rockabilly, rock'n'roll, psychobilly ja punk keikoilla olosuhteiden mukaan yritän päästä käymään. 

Photo: Heidi Järvi Photography

Tuntuu niin hölmöltä lokeroida itteensä mutta kaippa tyylillisesti muistutan lähinnä Psychobillyä. Siinä kun on rockabilly ja punk kivasti miksattuna (ihan niinkun musiikissakin). Tyylini ei hirveemmin ole muuttunut 10-vuoteen! :D Tähän ollaan jämähdetty enkä muuks muutu! 
Eniten oon ulkonäössäni tyytyväinen mun hiuksiin, silmiin ja huuliin. ;) 






Negatiivista minussa omasta mielestä on koivet ja keskivartalo. :D Persoonaltani olen aika kärsimätön ja ehkä välillä liiankin oikeudenmukainen. 
Niinkun tuossa sanoin niin oikeudenmukaisuus on mulle tosi tärkeetä. Vastustan kiusaamista ja toisen yläpuolelle asettumista kynsin hampain! Outo huumorintaju on ehkä aika vahva osa mun persoonaa. ;) Myös räväkkyyttä löytyy mut oon myös TOSI herkkis. 
Tyylillisesti mä ihailen Dita Von Teasea ja Brody Dallea. Aika ääripäitä. Mut niin oon minäkin! :D 
Mallikokemusta minulla ei ole yhtään! Ihan keltanokkana tähän hommaan lähdin, itsensä voittamista tämä siis on! 

Elämässäni tärkeimpiä asioita on ehdottomasti ystävät ja perhe! Jotka on tukenu mua ennen tätä kisaa ja tän aikana ihan kauheesti! En voi heitä kylliks kiittää! Yleisesti ottaen sellanen terve nöyryys ja toisten ihmisten kunnioittaminen ikään, sukupuoleen, seksuaalisuuteen ja väriin katsomatta jne. Jokaisella on oikeus olla oma itsensä! 
Haluan malliksi sen takia pääasiassa koska en siihen ite oo koskaan uskonut voivani! Todellakin voittaa oman itseni, pelkästään jo hakemisella sen osittain jo voitin sekä astumalla kameran eteen! En myöskään ole langan laiha, sitä haluan myös välittää että size does not matter! Voit olla hottis silti!
En todellakaan tiedä missä olen 2 tai 5 vuoden päästä. En mallin hommissa tai henk.koht elämässä. Oon suhteellisen impulssiivinen persoona että saa nähdä mihin tie vie tulevisuudesssa! 
Parhaimpia kohteliaisuuksia on vilpitön kehu ystävältä: "Oot ihana ihminen". Siihen pyrin aina. Läheiset kun on mulle tosi tärkeitä. 
Jos musta joskus kirjotettais seiskaan Kääk!- juoru niin varmaan menis silmien pyörittelyks ja voisin uskoo että vähän hävettäiskin! 
Aihe siihen vois olla jotain sammui baariin tai muuta sopimatonta käytöstä yleisellä paikalla......... :D

Minä olisin hyvä Underground Model 2014, koska olen räväkkä, vilpitön ja uskaltava persoona!


-Betty Borderline- <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti